Saturday, January 29, 2011

hurm,aq x taw nak kate ape!!!

sowie  sangat2  sye    tolak  awknye  permintaan!!!!
sowie  sangat!!!!!sye  bkan  nak  skitkan  aty  awk!!!tapy  kita  x  sesuai!!!
kita  sesuai  kawan  jewp!!!!k  kita  x  sesuai jadi  pasangan  kapel!!!
bab  awk  form4!!!sye  form  1!!1k  kepade  kimi....sowie  lah  aku  bagy  nmbor  salah  kat  kaw  wak2  kat  skool...kita  pown  elok  kawan  jewp...kita  x  leh  jugak  jady  pasangan!!!izzul..sowi  jugak!!!hurm.kaw  salu  pandang  blkang  tengok  aq!!!tapy  kenape  kaw  nengok  aq???.hurm,aku  x  layan  kaw....sowie  k??..kaw  tanye  aku  x  jawab!!!kaw  soh  tolong  aku  merentak!!!!!!tapy  bila  aku  tanye  kaw,kaw  jawab!!!sowie...ex kaw  masih  syang  kan  kaw!!!!!dia  punya  harapan  hanya  kat  kaw!!!!!!!!!!...plizz jngn  kate  aq  sombong!!!aq  buat  semuanye  ade  makna!!~salam~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.